Geplaatst: do jun 18, 2009 11:14 pm Onderwerp: YouTube of andere muziekfilmpjes
Je kunt hier muziekfilmpjes plaatsen die je wil delen met andere proggers.
Plak de URL tussen het URLpictogram wat je hierboven ziet.
Voorwaarde is wel dat het filmpje prog gerelateerd is.
Als voorbeeld de track "Comfortably Numb" van Pink Floyd vanuit de film The Wall:
Laatst aangepast door Martien op za jun 20, 2009 12:42 am, in totaal 1 keer bewerkt.
_________________ Without music to decorate it, time is just a bunch of boring production deadlines or dates by which bills must be paid. - Frank Zappa
Laatst aangepast door Pink op vr jun 19, 2009 11:56 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Zo jij was snel _________________ Without music to decorate it, time is just a bunch of boring production deadlines or dates by which bills must be paid. - Frank Zappa
Is geen Youtube filmpje, dus kan um alleen linken. Is filmpje van TED talks met Kaki King, gitaarvirtuoos dametje. Haar intro is wat zweverig, maar haar spel allesbehalve: klik! _________________ Officiele LadyLau website LadyLau Myspace
Is geen Youtube filmpje, dus kan um alleen linken. Is filmpje van TED talks met Kaki King, gitaarvirtuoos dametje. Haar intro is wat zweverig, maar haar spel allesbehalve: klik!
Had hem via Twitter al gezien. Die kan er zeker wat van.
Haar spel doet me aan iemand denken. Moet eens heel diep gaan nadenken (of wellicht mijn cd-collectie nasnuffelen ).
Dit vind ik wel schattig, een Nederlands meisje van slechts twee jaar (wel, ondertussen zal ze wel vier zijn, de filmpjes zijn van 2007) die kan meezingen met Dream Theater
Tijden zijn in GMT + 2 uur Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6Volgende
Pagina 1 van 6