| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Auteur |
Bericht |
vigil Prog Professor

|
Geplaatst: za feb 06, 2010 11:37 pm Onderwerp: |
|
|
| Spider schreef: |
| vigil schreef: |
Het is omdat er 1 briljant nummer op de laatste Unitopia cd staat anders was het wel heel erg middelmatig geworden  |
Meen je dat nou?
Djeez, ik verkoos The Garden boven alle anderen in 2008.
|
Dat kan, maar zoals eerder vermeld staat er een briljant nummer op en dat kan je van veel andere platen niet zeggen
 |
En welk nummer is dat? Titelnummer? |
cd 2 Don't Give Up Love _________________ The more we learn
The less we know |
|
| Naar boven |
|
 |
Spider Moderator

|
Geplaatst: za feb 06, 2010 11:42 pm Onderwerp: |
|
|
Het is omdat er 1 briljant nummer op de laatste Unitopia cd staat anders was het wel heel erg middelmatig geworden  |
Meen je dat nou?
Djeez, ik verkoos The Garden boven alle anderen in 2008.
|
Dat kan, maar zoals eerder vermeld staat er een briljant nummer op en dat kan je van veel andere platen niet zeggen
 |
En welk nummer is dat? Titelnummer? |
cd 2 Don't Give Up Love |
Zet ik morgen cd 2 nog even op, nadat ik vandaag cd 1 heb gedraaid.
Ben niet van de titelnamen, dus zegt me direct niets  |
|
| Naar boven |
|
 |
Casper Progwereldcrew
|
Geplaatst: zo feb 07, 2010 2:37 pm Onderwerp: |
|
|
| Ik zet het prettig-knullige debuut van Unitopia nog maar een keer op, want The Garden bevat voor mij toch ook te veel van het niet zo goede. |
|
| Naar boven |
|
 |
Buso Prog expert

|
Geplaatst: zo feb 07, 2010 7:34 pm Onderwerp: |
|
|
Pain of Salvation, Fates Warning, Vanden Plas, Gazpacho, ... Lijkt me toch wel genoeg om naar uit te kijken, zeker als ik in het achterhoofd hou dat ik altijd pas op het laatste moment te weten kom dat er een cd uitkomt
Vooral die van Vanden Plas mag er eens aan komen. Was al voorzien voor eind 2009, maar vind op hun website geen nieuwe info terug.  |
|
| Naar boven |
|
 |
Spider Moderator

|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 2:20 pm Onderwerp: |
|
|
| Casper schreef: |
| Ik zet het prettig-knullige debuut van Unitopia nog maar een keer op, want The Garden bevat voor mij toch ook te veel van het niet zo goede. |
Apart. Unitopia is hier weinig besproken, maar ik had niet verwacht dat er leden zouden zijn met zoveel kritiek. Zelf vind ik het album zalig  |
|
| Naar boven |
|
 |
Casper Progwereldcrew
|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 2:58 pm Onderwerp: |
|
|
Apart. Unitopia is hier weinig besproken, maar ik had niet verwacht dat er leden zouden zijn met zoveel kritiek. Zelf vind ik het album zalig  |
Tja, ik mocht het debuut indertijd recenseren. Die plaat is toen vrij onopgemerkt voorbijgegaan. Het tweede album kreeg ineens wat meer bekendheid. Hoewel ik dat de heren natuurlijk van harte gun, begrijp ik het op de inhoud niet echt. |
|
| Naar boven |
|
 |
Spider Moderator

|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 3:22 pm Onderwerp: |
|
|
Tja, ik mocht het debuut indertijd recenseren. Die plaat is toen vrij onopgemerkt voorbijgegaan. Het tweede album kreeg ineens wat meer bekendheid. Hoewel ik dat de heren natuurlijk van harte gun, begrijp ik het op de inhoud niet echt. |
Ik ken het debuut niet moet ik eerlijk zeggen. Is die volgens jou dan meer de moeite waard? |
|
| Naar boven |
|
 |
Casper Progwereldcrew
|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 3:40 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ken het debuut niet moet ik eerlijk zeggen. Is die volgens jou dan meer de moeite waard? |
Ik vind hem wel wat beter, maar je moet wel door de erg onnozele teksten heenbijten. |
|
| Naar boven |
|
 |
maddox Prog Professor

|
Geplaatst: ma feb 08, 2010 4:31 pm Onderwerp: |
|
|
Ik vind hem wel wat beter, maar je moet wel door de erg onnozele teksten heenbijten. |
Zo zie je maar dat het schrijven van teksten ook een kunst is, vooral als je de muziek mist en alleen de tekst leest.
Op The Garden vind je hiervan ook een paar voorbeelden maar de combo muziek en teksten maakt wat dat betreft veel goed.
Jou visie deel ik dus niet helemaal maar moet wel zeggen dat wat dat betreft er meerdere bands zijn die daarvoor in aanmerking komen. _________________ Captain's log, supplemental...
"It's me captain, but not as we know it."
Bananosaurus Rex |
|
| Naar boven |
|
 |
|