| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Auteur |
Bericht |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: di apr 21, 2009 2:20 pm Onderwerp: Wedstrijd 21 Eyes Of Ruby |
|
|
Zoals vermeld op onze reguliere site, deelt de band 21 Eyes Of Ruby een gesigneerd exemplaar inclusief persoonlijke boodschap uit aan de winnaar van deze wedstrijd.
Beantwoord de volgende vragen;
1 De video “Couldronemo” is opgenomen in een speciale ruimte, die op een bepaald moment zichtbaar is in de video (“behind the scenes”) Wat of welke ruimte is dat? (video is te zien op de myspace pagina van 21 Eyes Of Ruby)
2 Hoeveel volledige albums heeft de band tot nu toe uitgebracht? (GEEN EP’s!)
3 Noem ten minste twee acts of bands die een album of EP hebben uitgebracht onder het label Summer Kimono Records?
Stuur je antwoorden via dit forum naar mij via een PM. Weet je niet precies hoe dit forum werkt? Geen probleem, vraag het via de reply knop linksonder dit bericht.
Uit alle goede inzendingen verloten we een winnaar. Die zal ik op de hoogte brengen in een PM ter zijne tijd.
Bij veel inzendingen zal de band wellicht nog een extra exemplaar uitdelen, dus hoe meer reacties, hoe beter.
De wedstrijd loopt tot 5 Mei aanstaande.
Ook namens de band 21 Eyes Of Ruby; Succes
Uiteraard zijn ook bij deze wedstrijd medewerkers van Progwereld uitgesloten van deelname. _________________

Laatst aangepast door ayreonfreak op di apr 21, 2009 7:55 pm, in totaal 1 keer bewerkt. |
|
| Naar boven |
|
 |
maddox Prog Professor

|
Geplaatst: di apr 21, 2009 7:25 pm Onderwerp: Re: Wedstrijd 21 Eyes Of Ruby |
|
|
| ayreonfreak schreef: |
| Vanavond meer! |
Okay.
 _________________ Captain's log, supplemental...
"It's me captain, but not as we know it."
Bananosaurus Rex |
|
| Naar boven |
|
 |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: vr apr 24, 2009 12:14 am Onderwerp: |
|
|
Wat een enthousiasme!
Ik heb welgeteld 1 inzending, die is goed, zo als het er nu dus uitziet hebben we één winnaar.
Ik dacht dat ik een redelijk enthousiaste recensie had geschreven, maar blijkbaar ben ik de enige die het mooi vind?
|
 |
Mario Prog priest

|
Geplaatst: ma apr 27, 2009 12:06 pm Onderwerp: |
|
|
Wat een enthousiasme!
Ik heb welgeteld 1 inzending, die is goed, zo als het er nu dus uitziet hebben we één winnaar.
Ik dacht dat ik een redelijk enthousiaste recensie had geschreven, maar blijkbaar ben ik de enige die het mooi vind?
 |
Ik heb gezorgd voor wat competitie.
Aan je review heeft het m.i. niet gelegen, ik heb enthousiast geworden.
En hun gratis downloads worden al binnengehaald  |
|
| Naar boven |
|
 |
Rael Progwereldcrew
|
Geplaatst: ma apr 27, 2009 11:56 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben die andere Mario
Recensie was inderdaad prima. Daar heeft het zeker niet aan gelegen. Mooi interview ook. |
|
| Naar boven |
|
 |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: wo apr 29, 2009 12:25 pm Onderwerp: |
|
|
Zo, na een paar dagen absentie ben ik weer terug. Er zijn nu idd wat meer inzendingen. Ik zou deze cd in ieder geval niet laten liggen! _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Rael Progwereldcrew
|
Geplaatst: wo apr 29, 2009 10:54 pm Onderwerp: |
|
|
| Zo, na een paar dagen absentie ben ik weer terug. Er zijn nu idd wat meer inzendingen. Ik zou deze cd in ieder geval niet laten liggen! |
Het grappige is dat ik geen idee heb hoe het klinkt omdat mijn geluidskaart kapot is. Misschien kan ik het helemaal niet waarderen. Een echte fan wil ik niet in de weg zitten, dus trek ik bij deze alvast de shortest straw. |
|
| Naar boven |
|
 |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: wo mei 06, 2009 11:56 pm Onderwerp: |
|
|
Nou, de loting kon ik op twee dobbelstenen uitvoeren, en daarbij heeft Pjoerie de cd van 21 Eyes Of Ruby gewonnen!
Pjoerie, nu nog wat vaker hier posten!
Gefeliciteerd!
Voor alle duidelijkheid nog even de vragen en goede antwoorden;
1 De video “Couldronemo” is opgenomen in een speciale ruimte, die op een bepaald moment zichtbaar is in de video (“behind the scenes”) Wat of welke ruimte is dat? (video is te zien op de myspace pagina van 21 Eyes Of Ruby)
Een garage
2 Hoeveel volledige albums heeft de band tot nu toe uitgebracht? (GEEN EP’s!)
2; Één dubbelalbum (CTW pt 2&3) en één normale album, de laatste; CTW pt 4
3 Noem ten minste twee acts of bands die een album of EP hebben uitgebracht onder het label Summer Kimono Records?
Quramitry en Ravaage
Iedereen in ieder geval bedankt, ook namens de band! _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
|