progwereld.123forum.nl forum index progwereld.123forum.nl
Hét enige Nederlandstalige forum voor progressieve rock muziek!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken    InloggenInloggen 

Speelt Rush bij de opening van de Winterspelen?

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Prog nieuws
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Arnoux
Prog addict

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 9:38 pm    Onderwerp: Speelt Rush bij de opening van de Winterspelen? Reageer met quote

Volgens een Rush-fansite doet een sterk gerucht de ronde dat de Canadese band aanstaande vrijdag zal optreden tijdens de openingsceremonie van de Olympische Winterspelen in Vancouver. De driemansformatie zou het instrumentale nummer YYZ spelen, als onderdeel van een groter segment met louter Canadese muziek. De organisatie van de Spelen houdt de lippen echter stijf op elkaar, dus waarschijnlijk zal pas tijdens de openingsceremonie zelf blijken of het gerucht klopt. Het enige dat vast lijkt te staan, is dat een remake van het nummer We Are The World tijdens de voorstelling in première zal gaan. De opbrengst van die benefietsingle, waaraan onder meer Ann en Nancy Wilson van Heart hebben meegewerkt, komt ten goede aan de slachtoffers van de recente aardbeving in Haïti.

http://www.metalfan.nl/article.php?sid=9221
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
Casper
Progwereldcrew

BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 11:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

Als dat zo is, zou dat de eerste keer worden dat ik vrijwillig naar iets Olympische Spelen gerelateerds kijk.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Syrinx
Prog user

BerichtGeplaatst: ma feb 08, 2010 10:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Casper schreef:
Als dat zo is, zou dat de eerste keer worden dat ik vrijwillig naar iets Olympische Spelen gerelateerds kijk.
Shocked

Ik volg niet alle topics hier op de site, maar misschien kijk je wel eens wat sport, bijvoorbeeld?

Een betere teaser om de openingsceremonie te kijken is er niet! Cool
Arnoux
Prog addict

BerichtGeplaatst: za feb 13, 2010 10:53 am    Onderwerp: Reageer met quote

Shit, toch voor niks opgebleven Wink bij de sluitingsceremonie nog maar een keer proberen.

UPDATE - 2/13@12:26AM: Well, obviously no Rush tonight. Notice how the show was themed around the different provinces of Canada moving from east to west? Also notice how Ontario and the Great Lakes region were skipped over? What I'm now hearing is that this portion of the show was scrubbed due to nature of today's tragic events. Apparently it had a full rock and roll metropolitan vibe to it and was cut for sensitivity. The word is now that Rush may tentatively play at the closing ceremony. Sorry everybody - I'm as pissed off as you are.

http://www.rushisaband.com/
Brunniepoo
Prog user

BerichtGeplaatst: za feb 13, 2010 12:20 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Arnoux schreef:
Also notice how Ontario and the Great Lakes region were skipped over? What I'm now hearing is that this portion of the show was scrubbed due to nature of today's tragic events. Apparently it had a full rock and roll metropolitan vibe to it and was cut for sensitivity.

Vast heel duidelijk voor de Canadese lezes van deze blog maar ik heb even geen idee waar hij het over heeft.

Als ze inderdaad bij de sluitingsceremonie spelen dan zie ik het filmpje wel verschijnen op Youtube, alles liever dan dit soort ceremonies.
Naar boven
Frans
Progwereldcrew

BerichtGeplaatst: za feb 13, 2010 12:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Brunniepoo schreef:
Arnoux schreef:
Also notice how Ontario and the Great Lakes region were skipped over? What I'm now hearing is that this portion of the show was scrubbed due to nature of today's tragic events. Apparently it had a full rock and roll metropolitan vibe to it and was cut for sensitivity.

Vast heel duidelijk voor de Canadese lezes van deze blog maar ik heb even geen idee waar hij het over heeft.

Zelfs ik, die niet of nauwelijks naar de Olympische Spelen kijkt, weet wat er is gebeurd: http://nos.nl/os2010/artikel/136301-georgische-rodelaar-overlijdt-na-crash.html.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Brunniepoo
Prog user

BerichtGeplaatst: za feb 13, 2010 12:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Frans schreef:
Brunniepoo schreef:
Arnoux schreef:

Zelfs ik, die niet of nauwelijks naar de Olympische Spelen kijkt, weet wat er is gebeurd: http://nos.nl/os2010/artikel/136301-georgische-rodelaar-overlijdt-na-crash.html.

dat bericht zag ik later ook inderdaad...

Maar eigenlijk was ik zelf op zoek naar een verband tussen de eerste en tweede zin uit deze quote (een gebeurtenis in Canada dus), dus zat zelf niet eens in de richting van iets verband houdend met de OS zelf te denken.
Naar boven
Syrinx
Prog user

BerichtGeplaatst: ma feb 15, 2010 10:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mijn interpretatie is dat (als het al zo is dat Rush zou optreden) dit is gecanceld vanwege het ongeluk met de rodelaar. Daarbij zijn nog andere enkele passages uit de ceremonie gecanceld.
Wellicht dat het nog tijdens de eindceremonie zal komen, maar eigenlijk geloof ik er niet zo in. En inderdaad, als het wel zo is, dan zie ik het wel op YouTube.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Prog nieuws Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: