| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Frans Progwereldcrew

|
Geplaatst: do dec 24, 2009 7:07 pm Onderwerp: Sluiten van topics |
|
|
Naar aanleiding van het sluiten van het topic 'Mostly Autumn X-mas toer' (zie http://progwereld.123forum.nl/phpBB2/mostly-autumn-x-mas-toer-t863-60.html#39537), vraag ik me af wanneer een draadje gesloten wordt. Hoewel het off-topic gehalte in dit bewuste topic erg hoog is, kan ik me namelijk niet voorstellen dat dit de oorzaak tot sluiting is.
Ik begrijp ook dat sommige zaken en/of beslissingen niet op straat hoeven komen te liggen, maar misschien dat de topic-sluiter van dienst enige uitleg kan geven, zodat we in de toekomst het sluiten van andere topics kunnen voorkomen. Niets is immers zo vervelend dat een forum met een hoop gesloten topics. |
|
| Naar boven |
|
 |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: do dec 24, 2009 11:24 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zie dit pas net, maar gezien de sfeer die rond deze topic en de topic's van Mostly Autumn hangt, kan ik de beslissing van mijn collega begrijpen.
In neem aan dat jij die beslissing ook enigzins begrijpt Frans....
Ik doe een ernstig beroep op alle volwassen mensen hier, om eens met het kinderachtige spelletje te stoppen.
Ik laat het aan Wall over om nog eventueel te reageren de vraag.
Vandaag hard gewerkt, en ik ga nu nog even lekker van mijn famillie genieten!  _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Mostlyanthony Prog priest

|
Geplaatst: vr dec 25, 2009 2:02 am Onderwerp: |
|
|
Wie is er kinderachtiger, de forummember die zijn mening geeft, of de mod die het topic sluit omdat die mening hem niet aanstaat?  |
|
| Naar boven |
|
 |
Waldo Jeffers Progwereldcrew

Geregistreerd op: 30-4-2008 Berichten: 1195 Woonplaats: Kontich, België
|
Geplaatst: zo jan 17, 2010 4:10 pm Onderwerp: |
|
|
Er worden de laatste tijd wel vaak berichten aangepast door de admins hier ook. Ik vraag me eigenlijk af of dit wel de juiste manier is om admin te spelen? Ik neem aan dat dat ook kadert in de vrije meningsuiting? _________________ I'm here... Your lives just got better! |
|
| Naar boven |
|
 |
Christine Prog expert

|
Geplaatst: ma jan 18, 2010 12:40 am Onderwerp: |
|
|
Ik vind dat als een moderator/administrato ziet dat een topic voor de zoveelste maal gaat eindigen in moddergooien hij deze topic mag sluiten.
De topic waarin nu werd ingegrepen was over het vertrek van Heather en er werd een aanpassing gedaan in een post die mijns inziens gewoon niet kon.
Het verwijt dat het de PinkFloyd Politie was die ingreep vind ik kant noch wal raken want daar ging het dus niet om. Het ging erom dat er bijzonder agressief werd gereageerd en dat er gevloekt werd.
Ik ben zelf moderator op een forum en ik vind dat men hier best tolerant is. Je mag ongeveer alles zeggen zolang je het normaal doet.
Maar wat er in de betreffende post gezegd werd had totaal niks met meningsuiting te maken. _________________ je oller, je doller |
|
| Naar boven |
|
 |
|