| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Auteur |
Bericht |
maddox Prog Diamond

|
Geplaatst: zo jul 05, 2009 9:32 pm Onderwerp: |
|
|
| Buso schreef: | | Bericht gekregen dat de cd opgestuurd is. Verder uitstel zal er dus wel niet zijn ... |
Als je 'm nog niet kon:
Get ready for a surprise.
It's awesome!!!  _________________ Captain's log, supplemental...
"It's me captain, but not as we know it."
Bananosaurus Rex |
|
| Naar boven |
|
 |
Buso Prog priest

|
Geplaatst: ma jul 06, 2009 9:16 am Onderwerp: |
|
|
| maddox schreef: | | Buso schreef: | | Bericht gekregen dat de cd opgestuurd is. Verder uitstel zal er dus wel niet zijn ... |
Als je 'm nog niet kon:
Get ready for a surprise.
It's awesome!!!  |
Gisteren op Symphoshop mijn eerste minuten te horen gekregen (hedonist ...). Vond het wat raar in het begin, maar naarmate het nummer vorderde hoorde ik er wat meer Riverside in. The proof of the pudding is in the eating, dus zal ik maar wachten met een oordeel tot ik de cd heb en er eens deftig naar kan luisteren  |
|
| Naar boven |
|
 |
vigil Prog Diamond

|
Geplaatst: ma jul 06, 2009 11:01 am Onderwerp: |
|
|
| Buso schreef: | | Bericht gekregen dat de cd opgestuurd is. Verder uitstel zal er dus wel niet zijn ... |
Zeker niet, hij ligt ook als sinds vrijdag in alle cd-winkels... _________________ The more we learn
The less we know |
|
| Naar boven |
|
 |
Buso Prog priest

|
Geplaatst: do jul 09, 2009 11:47 am Onderwerp: |
|
|
Heb eindelijk de cd en kan dus eens deftig luisteren. Na de eerste luisterbeurt vond ik het wel Riverside klinken, maar toch met wat andere accenten (iets heftiger, drukker, wat minder sferisch). Was niet zeker of ik die evolutie wel fijn vond.
Ben nu bezig aan een tweede luisterbeurt en mijn benen kunnen niet stil blijven zitten, dus blijkbaar is dit wel degelijk mijn cup of tea. Er zijn nog een paar passages waar ik moet aan wennen (bv. begin van egoist hedonist is er een gitaar- (of synth?)loopje waar ik de muren van oploop) maar aan het tempo dat de cd aan het groeien is, zal dat ook wel verbeteren. |
|
| Naar boven |
|
 |
vigil Prog Diamond

|
Geplaatst: vr jul 10, 2009 4:28 pm Onderwerp: |
|
|
de Poolse mannen en hun aanhang hebben hun doel bereikt, de plaat is op nummer 58 binnengekomen in de album top 100! _________________ The more we learn
The less we know |
|
| Naar boven |
|
 |
Arnoux Prog addict

|
Geplaatst: vr jul 10, 2009 8:19 pm Onderwerp: |
|
|
Ik zit nu bij Night of the Progs, Agents of Mercy is bijna afgelopen en over 40 minuten begin Riverside. Ik hoop dat ze geheel ADHD gaan spelen _________________ I'm sorry that, I'm sorry that I'm not like you
I worry that I don't act the way you'd like me to |
|
| Naar boven |
|
 |
Martien Site Admin

Geregistreerd op: 6-5-2008 Berichten: 4554 Woonplaats: een mooi dorp:)
|
Geplaatst: vr jul 10, 2009 10:37 pm Onderwerp: |
|
|
| Arnoux schreef: | | Ik zit nu bij Night of the Progs, Agents of Mercy is bijna afgelopen en over 40 minuten begin Riverside. Ik hoop dat ze geheel ADHD gaan spelen |
Laat het ons weten Arnoux!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Arnoux Prog addict

|
Geplaatst: za jul 11, 2009 12:46 am Onderwerp: |
|
|
Ze hebben ADHD helaas niet integraal gespeeld, maar ik heb er zeker drie horen langs komen en misschien heb ik er dan nog wel eentje gemist. Het was trouwens een fantastische avond, ook Arena, AoM en Gazpacho waren goed. Heb alleen Also Eden gemist. _________________ I'm sorry that, I'm sorry that I'm not like you
I worry that I don't act the way you'd like me to |
|
| Naar boven |
|
 |
Floyd68 "New Progger"
|
Geplaatst: zo jan 31, 2010 4:39 pm Onderwerp: |
|
|
Ik heb afgelopen week ADHD nog eens goed beluisterd en moet echt zeggen dat dit album toch echt wel afwijkt van het eerdere werk. Het klinkt veel strakker, er is veel meer samenhang of noem het maar balans in de nummers en van het (over)vette gebruik van het Hammond orgel krijg ik haast een b..... in mijn broek (sorry voor mijn taalgebruik dames ).
Echt veel volwassener dit album. Wel jammer eigenlijk dat er maar krap 45 minuten muziek op staat. _________________ De toekomst is niet meer wat hij geweest is... |
|
| Naar boven |
|
 |
Christine Prog expert

|
Geplaatst: zo jan 31, 2010 7:54 pm Onderwerp: |
|
|
Ik ben het album meer gaan waarderen na een aantal keren spelen en dan weer een tijdje niet.
Helaas moet ik toch zeggen dat, hoewel ik merk dat het technisch beter in elkaar steekt dan hun oudere werk, ik op een of andere manier dit album toch minder vind dan bijv. Voices in my Head.
Ik heb er over nagedacht waarom maar moet het antwoord daarop schuldig blijfen. Het zal wel een gevoelskwestie zijn. _________________ je oller, je doller |
|
| Naar boven |
|
 |
|