progwereld.123forum.nl forum index progwereld.123forum.nl
Hét enige Nederlandstalige forum voor progressieve rock muziek!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken    InloggenInloggen 

Orphaned Land

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Bands en artiesten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mario
Prog priest

BerichtGeplaatst: do mrt 11, 2010 1:24 pm    Onderwerp: Orphaned Land Reageer met quote

Nog geen Topic over deze Isrealische Band en ook weinig aandacht hiervoor op ProgWereld. Dit terwijl ze toch 4e zijn geworden in onze landen Festival voor Israel.

Onlangs heeft deze band een nieuw album uitgebracht, waaraan door niemand minder dan Steven Wilson wordt meegewerkt.
Door ProgWereld nog niet gereviewed (komt vast nog wel Wink ), maar ik heb hier en hier alvast goede recenties gevonden.

Steven prijst in onderstaande YouTube film deze band verder aan:

O ja, meer informatie over deze band op hun eigen website http://www.orphaned-land.com/ of myspace http://www.myspace.com/orphanedmyspace
maddox
Prog Professor

BerichtGeplaatst: do mrt 11, 2010 5:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Goede band die met Mabool mij positief verraste al vond ik de grunts wat Black Metallig aanklinken.
De nieuwe, The Never Ending Way Of ORwariOR (vrij...unieke titel trouwens) is behoorlijk goed te noemen al vind ik het feit dat Steven Wilson eraan heeft meegewerkt toch iets minder interessant [ Wink ] maar goed.

Lekkere, origineel en avontuurlijke muziek die mij nog steeds niet verveeld.
Ben zelf ook benieuwd naar de review van deze cd.

Heb zelf trouwens de versie met DVD maar heb nog geen tijd gehad om te kijken wat daar op staat. Smile

"It's me captain, but not as we know it."

Bananosaurus Rex
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Bands en artiesten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: