Geplaatst: do mrt 11, 2010 1:24 pm Onderwerp: Orphaned Land
Nog geen Topic over deze Isrealische Band en ook weinig aandacht hiervoor op ProgWereld. Dit terwijl ze toch 4e zijn geworden in onze landen Festival voor Israel.
Onlangs heeft deze band een nieuw album uitgebracht, waaraan door niemand minder dan Steven Wilson wordt meegewerkt.
Door ProgWereld nog niet gereviewed (komt vast nog wel ), maar ik heb hier en hier alvast goede recenties gevonden.
Steven prijst in onderstaande YouTube film deze band verder aan:
Goede band die met Mabool mij positief verraste al vond ik de grunts wat Black Metallig aanklinken.
De nieuwe, The Never Ending Way Of ORwariOR (vrij...unieke titel trouwens) is behoorlijk goed te noemen al vind ik het feit dat Steven Wilson eraan heeft meegewerkt toch iets minder interessant [ ] maar goed.
Lekkere, origineel en avontuurlijke muziek die mij nog steeds niet verveeld.
Ben zelf ook benieuwd naar de review van deze cd.
Heb zelf trouwens de versie met DVD maar heb nog geen tijd gehad om te kijken wat daar op staat. _________________ Captain's log, supplemental...