| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Ferdy "New Progger"
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 12:58 pm Onderwerp: Lastig om hier te kunnen registreren |
|
|
Hallo, ik zal mij zo even verder voorstellen, maar het volgende wil ik toch even kwijt. Ik ben al een keer geregistreerd geweest onder een nickname, maar daarna kon ik om één of andere manier nooit meer inloggen (waarschijnlijk een verkeerd wachtwoord gebruikt)
Vervolgens heb ik zeker 3 of vier keer geprobeerd te registreren onder mijn nieuwe naam, maar door die verschrikkelijk irritante code's lukte dat nooit, tot vandaag. Gelukkig lukte het nu dus wel, maar kan dat niet veranderen? ik heb een tijdje geleden al een keer een mail naar Progwereld (reguliere site) gestuurd, maar daar heb ik nooit geen antwoord op gekregen.
groeten Ferdy |
|
| Naar boven |
|
 |
Martien Gast
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 9:26 pm Onderwerp: Re: Lastig om hier te kunnen registreren |
|
|
| Ferdy schreef: | Hallo, ik zal mij zo even verder voorstellen, maar het volgende wil ik toch even kwijt. Ik ben al een keer geregistreerd geweest onder een nickname, maar daarna kon ik om één of andere manier nooit meer inloggen (waarschijnlijk een verkeerd wachtwoord gebruikt)
Vervolgens heb ik zeker 3 of vier keer geprobeerd te registreren onder mijn nieuwe naam, maar door die verschrikkelijk irritante code's lukte dat nooit, tot vandaag. Gelukkig lukte het nu dus wel, maar kan dat niet veranderen? ik heb een tijdje geleden al een keer een mail naar Progwereld (reguliere site) gestuurd, maar daar heb ik nooit geen antwoord op gekregen.
groeten Ferdy |
Ik weet niet naar wie je die mail hebt gestuurd maar als je hem richt aan Ruard, dan heb je gelijktijdig onze admin (Ayreonfreak) te pakken, en ik maak me sterk dat hij dat niet voor je regelt. Een andere oplossing zie ik ook niet 1,2,3 aangezien je pas kan posten als je bent geregistreerd. Maar wel prettig dat het nu is gelukt.!  |
|
| Naar boven |
|
 |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: do apr 16, 2009 11:23 pm Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat je bedoelt dat je een mail hebt gestuurd naar het info adres van Progwereld? Het is zeer goed mogelijk dat hij er daar door heen is geglipt en dat mijn collega die het beheerd het niet heeft gezien o.i.d.
Als je de mail naar dit forum hebt gestuurd, (dan geeft hij aan dat je kan mailen naar de site admin) dan weet ik bijna 100% zeker dat hij niet is aangekomen. Ik controleer het niet dagelijks, maar wel een aantal keren in de week.
Wat jij bedoeld is denk ik de moeilijke verificatie code. Die is nogal strak afgesteld, met hoofdletters en kleine letters. Maar dat is bewust gedaan, zodat zgn. "spam" robots niet door de beveiliging kunnen. Wij hebben hier zeldzaam weinig berichten over bijv goed werkende medicijnen
Maar gelukkig ben je nu lid, dus kan je posten wat je wil! _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Martien Gast
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 11:31 pm Onderwerp: |
|
|
| Quote: | | Als je de mail naar dit forum hebt gestuurd |
Hoe doe je dat als ongeregistreerde Ruard?? |
|
| Naar boven |
|
 |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: do apr 16, 2009 11:44 pm Onderwerp: |
|
|
| martien schreef: | | Quote: | | Als je de mail naar dit forum hebt gestuurd |
Da's een goeie.....
Ik kan mij herinneren dat je contact kan zoeken met de beheerder als je niet de code kan lezen. Dan kan je dus rechtstreeks naar mij toe mailen. Maar dat weet ik niet meer zeker, moet ik even uitzoeken. _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
Martien Gast
|
Geplaatst: do apr 16, 2009 11:47 pm Onderwerp: |
|
|
| ayreonfreak schreef: | | martien schreef: | | Quote: | | Als je de mail naar dit forum hebt gestuurd |
Da's een goeie.....
Ik kan mij herinneren dat je contact kan zoeken met de beheerder als je niet de code kan lezen. Dan kan je dus rechtstreeks naar mij toe mailen. Maar dat weet ik niet meer zeker, moet ik even uitzoeken. |
Je hebt gelijk. Heb het even uit geprobeerd. Maar is wel omslachtig!  |
|
| Naar boven |
|
 |
Ferdy "New Progger"
|
Geplaatst: vr apr 17, 2009 11:00 am Onderwerp: |
|
|
| Ik heb het inderdaad via de Progwereld site geprobeerd. Wat dus niet werkte, waren die codes. Ik weet zeker dat ik de codes een paar maal correct heb ingevoerd, maar dat pakte hij niet. |
|
| Naar boven |
|
 |
Soul Dreamer Prog user

|
Geplaatst: do aug 27, 2009 1:38 am Onderwerp: |
|
|
| Ik wil hier nog iets aan toevoegen, ik weet niet of dit de juiste "thread" is maar...Ik kan hier niet inloggen via firefox, aleen maar via Internet Explorer. Nu gebruik ik meestal Firefox, en vind ik het vervelend om explorer te moeten starten...zodat ik meestal alleen maar even de nieuwe reacties lees, en dan weer weg ben...kan iemand mij vertellen wat ik fout doe, of is dit een bug van de site? |
|
| Naar boven |
|
 |
Jason31 Prog priest

|
Geplaatst: do aug 27, 2009 7:39 am Onderwerp: |
|
|
| Soul Dreamer schreef: | | Ik wil hier nog iets aan toevoegen, ik weet niet of dit de juiste "thread" is maar...Ik kan hier niet inloggen via firefox, aleen maar via Internet Explorer. Nu gebruik ik meestal Firefox, en vind ik het vervelend om explorer te moeten starten...zodat ik meestal alleen maar even de nieuwe reacties lees, en dan weer weg ben...kan iemand mij vertellen wat ik fout doe, of is dit een bug van de site? |
Ik denk dat de bug dan ergens bij jou zit. Ik draai altijd al Firefox en alles werkt prima hier. |
|
| Naar boven |
|
 |
Kattenhuis Prog addict

|
Geplaatst: do aug 27, 2009 11:21 am Onderwerp: |
|
|
| Ook ik gebruik (vooral) Firefox en alles werkt hier ook goed. |
|
| Naar boven |
|
 |
Soul Dreamer Prog user

|
Geplaatst: wo sep 02, 2009 12:41 am Onderwerp: |
|
|
| OK, zal wel aan mijn setup liggen... maar alle andere sites werken prima met Firefox... toch wel vreemd... |
|
| Naar boven |
|
 |
|