| Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
|
|
| Auteur |
Bericht |
Floyd68 "New Progger"
|
Geplaatst: wo mrt 03, 2010 10:28 pm Onderwerp: Karnivool - Sound Awake |
|
|
Karnivool - Sound Awake!
Gisteren gekregen en wat ben ik diep diep diep onder de indruk van deze plaat zeg. Wat een ongelooflijk goede muziek!!!
Ik moest dit gewoon even kwijt...  _________________ De toekomst is niet meer wat hij geweest is... |
|
| Naar boven |
|
 |
anorak32 Prog expert

Geregistreerd op: 16-10-2008 Berichten: 1898 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Geplaatst: wo mrt 03, 2010 10:43 pm Onderwerp: Re: Karnivool - Sound Awake |
|
|
| Floyd68 schreef: | Karnivool - Sound Awake!
Gisteren gekregen en wat ben ik diep diep diep onder de indruk van deze plaat zeg. Wat een ongelooflijk goede muziek!!!
Ik moest dit gewoon even kwijt...  |
Maar moet je dan volgens mij toch onder een ander topic kwijt (bijv. bands en artiesten)
D _________________ Official member of the 1K club! |
|
| Naar boven |
|
 |
Floyd68 "New Progger"
|
Geplaatst: wo mrt 03, 2010 10:48 pm Onderwerp: |
|
|
Oh ja... Oké, een of andere mod verplaatst het zaakje wel. Doet niks af aan de indruk die ik van deze plaat heb... Net twee keer geluisterd en nu al helemaal verkocht. _________________ De toekomst is niet meer wat hij geweest is... |
|
| Naar boven |
|
 |
maddox Prog Professor

|
Geplaatst: wo mrt 03, 2010 10:55 pm Onderwerp: |
|
|
| Floyd68 schreef: | Oh ja... Oké, een of andere mod verplaatst het zaakje wel. Doet niks af aan de indruk die ik van deze plaat heb... Net twee keer geluisterd en nu al helemaal verkocht. |
Dan zal mijn reactie hierop ook verplaats worden maare...
Het is inderdaad een fijn plaatje.  _________________ Captain's log, supplemental...
"It's me captain, but not as we know it."
Bananosaurus Rex |
|
| Naar boven |
|
 |
Martien Gast
|
Geplaatst: do mrt 04, 2010 12:20 am Onderwerp: |
|
|
Bericht is verplaatst.
Ik wil toch nadrukkelijk vragen om voordat je een bericht plaatst goed te kijken onder welk topic dit hoort! Anders wordt het hier een bende en dat is niet de bedoeling! |
|
| Naar boven |
|
 |
Mario Prog priest

|
Geplaatst: ma mrt 15, 2010 11:29 pm Onderwerp: Re: Karnivool - Sound Awake |
|
|
| Floyd68 schreef: | Karnivool - Sound Awake!
Ik moest dit gewoon even kwijt...  |
Leuk dat het berichtje uiteindelijk op de goede plek is terechtgekomen ,
maar misschien ook aardig om het over de muziek van deze Australiërs te hebben
Jammer genoeg hebben we nog geen review van onze Progwereld Redactie, maar bij de website van Lord of Metal al wel een (korte) recentie.
Ik zelf vind dit zeer mooie muziek. Met name de eerste drie nummers zijn geweldig. Voor mij viel deze net buiten mijn top voor 2009. Op nummer 11 dus
We horen weinig prog muziek uit Australie, maar dit is een heel erg goed voorbeeld.
Als Australie mee mocht doen in ons Eurovisie Spel, zouden ze toch hoog scoren  _________________ Give me something new please, something I can love |
|
| Naar boven |
|
 |
ayreonfreak Site Admin

|
Geplaatst: di mrt 16, 2010 1:27 am Onderwerp: |
|
|
Progwereld heeft herhaaldelijke verzoeken geplaatst bij het label voor een promo. Daar hebben we nooit een reactie op gekregen. Dat is de voornaamste reden dat er nog geen review van ons op de site staat. Wellicht dat één van de recensenten nog eens uit zijn of haar eigen bibliotheek wil recenseren... _________________
 |
|
| Naar boven |
|
 |
AstralDog Progwereldcrew

Geregistreerd op: 30-4-2008 Berichten: 299 Woonplaats: Capelle ad IJssel
|
Geplaatst: di mrt 16, 2010 11:33 am Onderwerp: |
|
|
| ayreonfreak schreef: | | Progwereld heeft herhaaldelijke verzoeken geplaatst bij het label voor een promo. Daar hebben we nooit een reactie op gekregen. Dat is de voornaamste reden dat er nog geen review van ons op de site staat. Wellicht dat één van de recensenten nog eens uit zijn of haar eigen bibliotheek wil recenseren... |
Hij staat in mijn bibliotheek. Ik zal er eens over denken. _________________ Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. |
|
| Naar boven |
|
 |
anorak32 Prog expert

Geregistreerd op: 16-10-2008 Berichten: 1898 Woonplaats: Sprang-Capelle
|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 12:53 pm Onderwerp: |
|
|
*schop!*
Moet zeggen dat ik het een goed album vind. Ik hoor wel wat Tool invloeden (met name de zang), maar dat mag de pret niet drukken. Goeie plaat jonguh!
D _________________ Official member of the 1K club! |
|
| Naar boven |
|
 |
Roelof1962 Prog user

|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 1:13 pm Onderwerp: |
|
|
| Goeie band en het lijkt inderdaad op Tool. Deze cd heb ik nog niet maar ik heb wel Themata in mijn bezit. |
|
| Naar boven |
|
 |
maddox Prog Professor

|
Geplaatst: vr apr 09, 2010 2:11 pm Onderwerp: |
|
|
Het grappige is dat ik het toch iets meer van A Perfect Circle (aangetrouwde familie van Tool ) vindt weg hebben.
Beetje PT erbij...
Nogmaals, zeer fijn plaatje van een band waar we, mits ze het goed blijven doen, nog veel van gaan horen.  _________________ Captain's log, supplemental...
"It's me captain, but not as we know it."
Bananosaurus Rex |
|
| Naar boven |
|
 |
|