progwereld.123forum.nl forum index progwereld.123forum.nl
Hét enige Nederlandstalige forum voor progressieve rock muziek!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken    InloggenInloggen 

Artikels dateren

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Feedback
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
VonGlower
"New Progger"

BerichtGeplaatst: di okt 07, 2008 10:09 am    Onderwerp: Artikels dateren Reageer met quote

Slechts een kleine, in de ogen van velen waarschijnlijk pietluttige suggestie, maar ik wil hem toch even kwijt.

Ik vind het ontzettend vervelend wanneer ik op het internet een artikel lees en niet kan vinden wanneer het geschreven is. Bijvoorbeeld omdat de context van het onderwerp in de loop der tijd is veranderd of simpelweg omdat ik me niet meer kan herinneren of ik iets al heb gelezen of niet.

Op Progwereld heb ik daar niet zo veel last van, want er worden niet dagelijks tientallen artikels op de site gepleurd en ik kom vaak genoeg langs om het bij te houden. Toch is het iets dat me stoort. Een lezer moet de mogelijkheid hebben om na te gaan wanneer een stuk geschreven is.

Bij deze dus een verzoek om artikels te voorzien van een duidelijk zichtbare datum.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Feedback Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: