progwereld.123forum.nl forum index progwereld.123forum.nl
Hét enige Nederlandstalige forum voor progressieve rock muziek!

HelpHelp   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken    InloggenInloggen 

An Evening with Pink Floyd

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Concerten
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hary
"New Progger"

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 1:57 pm    Onderwerp: An Evening with Pink Floyd Reageer met quote

Pink Floyd Sound Live in Auw Kerk te Bunde.

Op Vrijdag 5 Maart 2010 is de De Auw Kerk in Bunde het toneel van een speciale avondvullende show van de geweldige band THE PINK FLOYD SOUND.
Zij brengen een speciaal samengesteld programma met veel bekend maar ook minder bekend werk van de baanbrekende en invloedrijke formatie Pink FLoyd.
Tevens wordt een legendarisch Pink Floyd album integraal uitgevoerd in een speciale show inclusief groot videoscherm met de bekende bijbehorende projecties die een echte Pink Floyd show kenmerken. Welk album dat zal zijn blijft nog even een verrassing.

Pink Floyd Sound is een Limburgse band bestaande uit vijf jonge muzikanten die afgelopen jaar het MECC Theater nog helemaal wisten uit te verkopen met een show die werd opgenomen voor DVD.
Speciaal voor het optreden in Bunde zal een extra saxofonist aan de band worden toegevoegd.
Over de kwaliteiten van deze band valt niet te discussiëren. De herkenbare Pink Floyd sound wordt met veel passie en geheel in stijl trouw aan het origineel gebracht.
Daarbij worden ook de moeilijkere nummers en minder bekende nummers niet geschuwd.
Al met al dus een avond voor de liefhebbers van de betere pop- en rockmuziek en natuurlijk mogen de echte fans van Pink Floyd deze avond gewoon niet missen.
Zorg dus dat je erbij bent en dit unieke programma in de sfeervolle ambiance van “de Prog-tempel van het Zuiden” niet hoeft te missen. Wie deze avond De Auw Kerk binnen stapt gaat even terug in de tijd en waant zich bij het memorabele optreden van the Floyd in Paradiso in 1968.
Tickets in de voorverkoop kosten 12 Euro.
Meer informatie over onze programma’s, voorverkoopadressen en tickets on-line zijn terug te vinden op onze vernieuwde web-site: www.roosterrockpromotion.com
Vrijdag 5 Maart 2010, Locatie: De Auw Kerk Bunde, The Pink Floyd Sound Live, Aanvang: 20.30 uur.
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht
maddox
Prog Diamond

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 2:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Da's heel wat goedkoper dan de Australische variant.
Ben benieuwd of ze net zo goed zijn. Smile

"It's me captain, but not as we know it."

Bananosaurus Rex
Naar boven
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Verstuur e-mail MSN Messenger
Martien
Site Admin

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 2:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Blijft toch namaak! Wink
Brunniepoo
Prog user

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lijkt me op zich best leuk maar met een euro of vijftig aan reiskosten en de kosten voor een hotel erbij wordt het me wel wat prijzig..., wacht wel tot ze (of die Australiërs) in de buurt komen.
Naar boven
Brunniepoo
Prog user

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 2:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Martien schreef:
Blijft toch namaak! Wink

Ach, je kunt ook wachten tot Pink Floyd zelf weer eens keer gaat touren... Wink
Naar boven
vigil
Prog Diamond

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 2:32 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik citeer:
speciale-geweldige-speciaal-baanbrekende-invloedrijke-legendarisch-speciale kwaliteiten-veel passie-moeilijkere-liefhebbers-betere-niet missen.
unieke-sfeervolle-Progtempel-terug in de tijd-memorabele

Met zoveel superlatieven kan het haast niet mis gaan Wink
ChrisX
Prog user

BerichtGeplaatst: zo feb 07, 2010 3:00 pm    Onderwerp: Re: An Evening with Pink Floyd Reageer met quote

Hary schreef:
Wie deze avond De Auw Kerk binnen stapt gaat even terug in de tijd en waant zich bij het memorabele optreden van the Floyd in Paradiso in 1968.

Willen ze ons hier mee wijsmaken dat in 1968 PF al een saxofonist in haar gelederen had? Of suggeren ze hier mee dat ze alleen maar materiaal rond de tijd van Piper At The Gates Of Dawn zullen spelen? Kijk, dat laatste zou ik dus wel interessant vinden maar ben bang dat het gewoon een 'greatest hits' show zal zijn met onvermijdelijke 'klassiekers'.
weaselweasel
"New Progger"

BerichtGeplaatst: zo mrt 07, 2010 7:45 pm    Onderwerp: Re: An Evening with Pink Floyd Reageer met quote

ChrisX schreef:
Hary schreef:
Wie deze avond De Auw Kerk binnen stapt gaat even terug in de tijd en waant zich bij het memorabele optreden van the Floyd in Paradiso in 1968.

Willen ze ons hier mee wijsmaken dat in 1968 PF al een saxofonist in haar gelederen had? Of suggeren ze hier mee dat ze alleen maar materiaal rond de tijd van Piper At The Gates Of Dawn zullen spelen? Kijk, dat laatste zou ik dus wel interessant vinden maar ben bang dat het gewoon een 'greatest hits' show zal zijn met onvermijdelijke 'klassiekers'.

Uiteindelijk ontkom je niet aan een paar klassiekers, maar er zaten toch best een aantal 'gouwe ouwe' tussen.
Hieronder de setlist, oordeel zelf Wink

Set 1:
Careful With That Axe, Eugene
Let There Be More Light
Astronomy Domine
One Of These Days
Pigs on the Wing - Part I
Dogs
Pigs
Sheep
Pigs on the Wing - Part II

Set 2:
Set The Controls For The Heart Of The Sun
Shine On You Crazy Diamond
Welcome To The Machine
Money
Us And Them
Any Colour You Like
Brain Damage
Eclipse

Toegift:
Echoes
Naar boven
nick63
Prog user

BerichtGeplaatst: zo mrt 07, 2010 8:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De jongens van de TPS deden het goed, door omstandigen kan ik even niet staan (onstoken pezen; hielspoor) en bleef dus achterin de Auw Kerk zitten.
a. goede show met leuke beelden (rond video scherm)
b. was Top om inderdaad ook heerlijke oude nummers te horen.
c. de lokatie is gewoon super (een nadeel is dat mensen er gewoon een biertje komen drinken en dat er achterin veel constant gekletst wordt)
d. muzikaal was het goed, niet super, maar goed,
e. de sax was supers, hij stond indien zijn geblaas nodig was boven op de ballustrade, leuk uitgelicht, zag er leuk uit en klonk goed,
f. was een super gezellige leuke avond, ik ben geen coverbandjes bezoeker, maar ik zou de volgende keer toch weer gaan.

en nogmaals de Auw Kerk doet de rest, de jongens daar roepen het steeds maar weer; het Paradiso van het Zuiden... ja daar houden we dan maar op Wink

Als Jaak Geebelen zijn fotoos klaar heeft zal ik de link posten, krijgen jullie een indruk.

Prettige week!
Bekijk gebruikersprofiel Stuur privébericht Bekijk de homepage
Roelof1962
"Neo"

BerichtGeplaatst: ma mrt 08, 2010 12:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

nick63 schreef:
De jongens van de TPS deden het goed, door omstandigen kan ik even niet staan (onstoken pezen; hielspoor) en bleef dus achterin de Auw Kerk zitten.
a. goede show met leuke beelden (rond video scherm)
b. was Top om inderdaad ook heerlijke oude nummers te horen.
c. de lokatie is gewoon super (een nadeel is dat mensen er gewoon een biertje komen drinken en dat er achterin veel constant gekletst wordt)
d. muzikaal was het goed, niet super, maar goed,
e. de sax was supers, hij stond indien zijn geblaas nodig was boven op de ballustrade, leuk uitgelicht, zag er leuk uit en klonk goed,
f. was een super gezellige leuke avond, ik ben geen coverbandjes bezoeker, maar ik zou de volgende keer toch weer gaan.

en nogmaals de Auw Kerk doet de rest, de jongens daar roepen het steeds maar weer; het Paradiso van het Zuiden... ja daar houden we dan maar op Wink

Als Jaak Geebelen zijn fotoos klaar heeft zal ik de link posten, krijgen jullie een indruk.

Prettige week!

Hielspoor Aaaaaauw
Naar boven
nick63
Prog user

BerichtGeplaatst: ma mrt 08, 2010 1:47 am    Onderwerp: Reageer met quote

Roelof1962 schreef:
Hielspoor Aaaaaauw

Nieuwe band? Lol we blijven er mee lachen, sleep well!
nick63
Prog user

BerichtGeplaatst: ma mrt 08, 2010 4:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

om te huilen zo mooi? Neen mijn hak deed gewoon pijn... lol

Fotoos by Jaak Geebelen
oa @ http://www.myspace.com/jaakgeebelen
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    progwereld.123forum.nl forum index -> Concerten Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: