Mario Prog priest

|
Geplaatst: di feb 23, 2010 8:56 pm Onderwerp: 21 Eyes of Ruby Nieuwe EP |
|
|
Ik kreeg van Martijn het volgende bericht in mijn mailbox. En aangezien er stond "Spread the Word" hierbij doorgeplaatst.
Goed nieuws dus een aantal nieuwe nummers van deze Nederlandse band en nog gratis ook.
| Quote: |
Nieuwe EP!
21 Eyes of Ruby Nieuwsbrief 2010-03 23 februari 2010 (Scroll down for English version)
Hey,
Eindelijk mag ik het verklappen, want we hebben te gek nieuws: op maandag 8 maart 2010 gaan we een nieuwe EP uitbrengen. Inderdaad, dat is al over twee weken! De EP gaat ?The Sharks EP? heten en er komen zes nummers op, waarvan drie gloednieuwe. En het mooiste is: je kunt hem helemaal gratis gaan downloaden.
Waarom opeens deze (online) EP-release? Omdat samen met het uitbrengen van deze EP ook de Nederlandse film ?Harteloos? in premi?re gaat, op zaterdag 13 maart. ?Harteloos? is een low-budget horrorfilm, gemaakt door de Limburgse filmcrew VET-TV. 21 Eyes of Ruby heeft een gedeelte van de soundtrack voor haar rekening genomen.
De heren van VET-TV benaderden ons vorig jaar met de vraag of we wilden meewerken aan hun nieuwste film. Een grote uitdaging natuurlijk en bovendien een hele eer: bij de vorige productie hebben De Heideroosjes meegedaan. Uiteindelijk zijn twee nummers van ?The Sharks EP? in de film terecht gekomen: het nieuwe nummer ?The Sharks Bite Fast? en ?Mama?s Heart? (oorspronkelijk van ?Conquer The World pt.4?).
De premi?re van ?Harteloos? vindt plaats in de Royal Servicebioscoop te Echt. Kaarten hiervoor zijn te reserveren via de website www.harteloos.nl.
Eerlijk is eerlijk: ons aanvankelijke plan was om rond deze premi?re ons nieuwe album ?Conquer The World pt.5? af te hebben. Maar al snel werd duidelijk dat het afmaken van die plaat dan een haastklus zou worden en daar hadden we geen goed gevoel bij. Bovendien hebben we nog zoveel te gek materiaal op de plank liggen: niet eerder uitgebrachte nummers en bijzondere live opnames. Daarom hebben we besloten om eerst ?The Sharks EP? uit te brengen en pas later dit jaar ?CTW5?.
Dus? We hopen dat jullie het een mooie EP gaan vinden en uiteraard massaal gaan downloaden! Spread the word!
Groet namens 21EoR,
Martijn
Voor het offici?le persbericht, klik HIER.
www.21eyesofruby.com
www.harteloos.nl
|
Edit: En ook nog even de filmposter:
 _________________ Give me something new please, something I can love |
|